Ügynökség

15+1 fejlesztés a Selectornál 2021-ben

Írta:
Levi
Olvasási idő:
7
perc

Közeledünk az év végéhez, és itt a Selectornál már egyfajta hagyomány lett, hogy ilyenkor értékeljük az elmúlt 12 hónapot, és számba vesszük, milyen változásokon mentünk keresztül az időszakban. Ezt tavaly már itt, a blogunkon tettük, és ez most sem lesz másképp: az alábbiakban bemutatjuk azt a 15+1 területet, amiben sikerült magasabbra helyeznünk a lécet, hogy egy még profibb, még agilisabb, még dinamikusabb és legfőképp még jókedvűbb ügynökség legyünk, ahol és akivel öröm együtt dolgozni! :)

15+1 fejlesztés a Selectornál 2021-ben

1. Nagyot nőtt a csapatunk

Igazán büszkék vagyunk rá, hogy a koronavírus-járvány alatt is töretlenül növekszünk, több tekintetben is. Egyre komolyabb és az online marketing több területét érintő megbízást kapunk, ami nagyobb szakértelmet és csapatmunkát igényel, ezért a csapatunkat is bővíteni kellett. Míg tavaly még “csak” 17-en dolgoztunk Partnereink izgalmasabbnál izgalmasabb feladatain, addig ma már 26 lelkes tag menedzseli a teendőket. Csatlakozott hozzánk többek között grafikus, webfejlesztő és SEO specialista is, hogy minden speciális területet érintő ügyféligényt a lehető legmagasabb szinten tudjunk kiszolgálni.

2. Specializált teameket alakítottunk ki

A létszámnövekedéssel együtt szervezeti struktúránk is átalakult. Annak érdekében, hogy még hatékonyabbak legyünk és jobban tudjunk koncentrálni a szakterületeinkre, specializált teameket hoztunk létre. Ez azt jelenti, hogy immár külön kis csapatokat alkotnak az account managerek, a PPC specialisták, analitikai és SEO szakértők, kreatívok és a webfejlesztők is, miközben mégis szorosan tartják egymással a kapcsolatot. Ez az átalakulás lehetővé teszi, hogy Ügyfeleinket még gyorsabban és még profibb minőségben szolgáljuk ki, miközben munkatársaink is azzal foglalkozhatnak, amihez igazán értenek és amit igazán szeretnek!

3. Beköltözünk az irodánkba

Sokszor hangoztattuk már itt a blogunkon is, hogy mi a távmunka hívei vagyunk, ugyanis így az ország, sőt, akár a világ különböző pontjairól dolgozhatunk a saját időbeosztásunkban, és ezzel nem csak időt spórolunk, de mindenki onnan végezheti a napi teendőit, ahol a legproduktívabbnak érzi magát - legyen ez otthon vagy akár egy kávézóban. Viszont azt is tudjuk, hogy a csapatmunkához és a jókedvhez elengedhetetlen, hogy néha találkozzunk kollégáinkkal, és egy jóízű ebéd mellett beszéljük meg az élet nagy problémáit. Emiatt döntöttünk úgy, hogy “beköltözünk” egy coworking irodába, ahova mindenki akkor megy be, amikor szeretne, így megtartva a rugalmasságot, mégis biztosítva a szuper együtt töltött időt. Így immár Ügyfeleinket is örömmel várjuk egy-egy kávéra, teára, ami felett megbeszélhetjük cégük jövőbeli terveit!

Beköltöztünk az irodába

4. Átléptük az 1 000 Facebook rajongót

A növekedés nem csak csapatunkban volt megfigyelhető, hanem Facebook oldalunkon is: a folyamatosan közzétett szakmai tartalmakra egyre többen kíváncsiak, és áprilisban átléptük az 1 000 kedvelőt! Ha Téged is érdekelnek a marketinggel kapcsolatos tartalmak, akkor mindenképp kövess minket, ugyanis így elsőként értesülhetsz kedvezményeinkről, blogcikkeinkről és további érdekes tartalmakról.

5. Elindultunk az Instagramon

A rajongóink számának növekedése mellett más szempontból is érdekes volt ez az év közösségi média fronton, ugyanis a Facebook és a LinkedIn mellett elindult Instagram oldalunk is! Az itt megjelenő tartalmak kötetlenebbek, színesebbek, de a szakmaiság itt sem hiányzik. Tökéletes, ha épp a reggeli kávéd mellett szeretnél néhány érdekes, ismeretterjesztő posztot nézegetni - mindenképp kövess minket itt is!

Selector Instagram

6. Megdupláztuk a hírlevél feliratkozóink számát

A social medián kívül emailben is rendszeresen tartjuk a kapcsolatot közönségünkkel. Havonta küldünk egy-egy hírlevelet, amiben összefoglaljuk a hónap legfrissebb híreit és trendjeit, megsúgjuk a legjobb tippeket és trükköket a kampánykezeléssel kapcsolatban, vagy épp közösségi oldalad tartalmaira teszünk javaslatot. Sőt, azt talán már mondani sem kell, hogy exkluzív kedvezményekkel is szoktunk kedveskedni hírlevél feliratkozóinknak! Ha nem szeretnél lemaradni ezekről, akkor mindenképp csatlakozz Te is ehhez a szuper közösséghez, aminek a méretét 2021-ben sikerült megdupláznunk!

7. Kiadtuk az első eBookunk

2020-ban már írtunk arról, hogy elindítottuk ingyenes marketing audit szolgáltatásunkat, ami idén igazán népszerű lett a hazai KKV-k körében. Ennek köszönhetően az elmúlt években több száz hirdetési fiókot néztünk át, és számtalan céget segítettünk abban, hogy kampányaik még optimálisabban működjenek, és megtérülésüket megsokszorozzuk. Az auditok elkészítése kapcsán rengeteg tapasztalattal gazdagodtunk, és felismertük azokat a hibákat, amelyeket a leggyakrabban követnek el a Google Ads kampányok beállítása során. Ezt az igencsak hasznos információt nem szerettük volna magunkban tartani, ezért írtunk róla egy közel 50 oldalas eBookot, amit akár Te is ingyenesen letölthetsz!

Selector eBook

8. Megszerveztük az első webinarunk

Azonban idén más téren is segítettük a vállalkozásokat és a marketing iránt érdeklődőket: megszerveztük első webinarunkat, ahol egy élő, online üzleti reggeli keretein belül árultuk el az értékesítési tölcsér hatékony alkalmazásának titkát, majd ezt követően Alma, ügynökségünk account team leadje megválaszolta a felmerülő kérdéseket. Az esemény szuper hangulatban telt, ahol a legkülönbözőbb vállalatok vezetőit ismerhettük meg, és segíthettük az AIDA modell elsajátításában.

9. Kibővítettük a honlapunkat

Talán nem szembetűnő a változás, de 2021-ben az egyik legkomolyabb üzletfejlesztési folyamat volt weboldalunk kibővítése. A honlapon immár közel minden szolgáltatásunkat egy részletes, önálló landing page-en mutatjuk be, ahol elmagyarázzuk, hogy az adott terület mely cégeknek ajánlott, milyen megoldásokat alkalmazunk, valamint hogyan néz ki a közös munka menete. A fejlesztés részeként immár több mint 15 aloldal került élesítésre, de továbbra sem állunk meg, és folyamatosan bővítjük weboldalunk további részeit is!

Selector honlapbővítés

10. Egyedi CRM rendszert vezettünk be

Ügyfélkörünk folyamatosan növekszik, egyre inkább bővül partnereink köre. Nagyon különleges és sokszínű cégekkel dolgozunk együtt, amit igazán szeretünk! Viszont ennyi adatot már nehéz fejben tartani - emiatt idén egy egyedileg tervezett CRM rendszert integráltunk projektmenedzsment szoftverünkbe, hogy azonnal rendelkezésünkre álljon minden információ, amire Ügyfeleink kezelésével kapcsolatban szükségünk lehet. Ezáltal megkönnyítettük a csapaton belüli információáramlást és a partnereinkkel történő együttműködést, mivel minden adat egy helyen, strukturáltan érhető el, ezzel kiváltva több korábban használt táblázatot is.

11. Átálltunk digitális könyvelésre

Az online számlázást és digitális szerződéskötést követően számviteli rendszerünket is megreformáltuk: minden beérkező költségszámlát már digitálisan érkeztetünk, tartunk nyilván és úgy továbbítjuk a könyvelés felé. (A papír alapú számlák is szkennelésre kerülnek.) A számlák kontírozása során már nem szükséges sem a beérkező, sem a kimenő számlákat nyomtatnunk, és természetesen a bankszámlakivonatokat is elektronikus formában tároljuk. Mindezeknek köszönhetően jelentősen csökkent papír és nyomtatófesték felhasználásunk, sőt a könyvelőnknek sem szükséges havonta elvinnünk a kinyomtatott bizonylatokat, elegendő a megfelelő mappákat megosztanunk vele.

#promobox-newsletter###

12. Fejlesztettük a pénzügyet és a controllingot

Az ügyfélmenedzsment mellett a pénzügyi és controlling területen is fejlesztettünk. Az év elején egy olyan rendszert helyeztünk működésbe, ami az előbb említett rendszerekbe integrálva mutatja meg pontosan, hogy munkatársaink mely Ügyfelekkel és teendőkkel töltik a legtöbb időt, így azonnal, agilis módon tudunk reagálni ezekre, hogy szükség esetén bővítsük az erőforrások körét, vagy épp újragondoljuk az együttműködés feltételeit. Ez a folyamat nem csak minket, de Ügyfeleinket is segíti, hiszen így biztosak lehetnek benne, hogy arra fordítjuk az időt, ami a legnagyobb megtérülést hozza számára is!

13. Saját jelöltkövető rendszert fejlesztettünk

Mivel az elmúlt időszakban sok új kollégára volt szükségünk, emiatt a toborzási folyamatot is javítottuk. Egy saját jelöltkövető rendszert fejlesztettünk, ahol az elejétől a végéig nyomon tudjuk követni a jelentkezők kvalitásait, tapasztalatait és egyéb adatait, majd ezek függvényében akár automatizálni is tudjuk a számukra küldött értesítéseket és egyéb teendőket. Ennek köszönhetően az organikus jelentkezések mellett mi magunk is több potenciális jelöltet tudunk megkeresni, ráadásul a kiválasztás lezárultával annak sem kell csüggednie, aki nem nyert felvételt a csapatunkba, ugyanis adataikat eltároljuk, és szükség esetén bármikor meg tudjuk keresni őket.

14. Egész napos, evezős csapatépítőt tartottunk

A toborzás befejeztével nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy az új kollégák mielőbb beilleszkedjenek, és izgalmasabbnál izgalmasabb projekteken dolgozhassanak. Ennek érdekében rendszeresen tartunk csapatépítőket, ahol jobban megismerhetjük egymást, és szuper közös kalandokban is részt vehetünk. Az idei kedvencünk az egynapos közös evezés volt, ahol egy fárasztó, de annál vidámabb hangulatú, kalandos napot töltöttünk együtt a Dunán, egy-egy kenuban evezve.

Csapatépítő evezés a Dunán

15. Idén is jótékony célra fordítjuk Ügyfeleink ajándékát

Aki már régóta dolgozik együtt velünk vagy aktívan követi a különböző felületeinket, az bizonyára már tudja, hogy itt, a Selectornál az is egy hagyomány, hogy minden évben az Ügyfeleink ajándékára szánt teljes összeget jótékony célra fordítjuk. Ez idén sincs másképp: közösen megszavaztuk azt a nonprofit szervezetet, amelyről úgy gondoljuk, hogy nagy szüksége van a segítségre, és hamarosan el is küldjük számukra adományunkat. Úgy döntöttünk, hogy idén a NANE-t (Nők a Nőkért Együtt az Erőszak Ellen Egyesületet) támogatjuk, ahol tökéletes helye lesz a támogatásnak. Bízunk benne, hogy ezzel mi is hozzájárulhatunk ahhoz, hogy az idei karácsony (is) mindenki számára meghitt és emlékezetes legyen!

15+1. Terveink 2022-re

Büszkék vagyunk rá, hogy idén is ennyi fejlesztésről számolhattunk be, és egy ilyen mozgalmas évet tudhatunk magunk mögött. Karácsonyig még biztosan 110%-on dolgozunk, de utána átadjuk magunk az ünnepeknek, és rápihenünk a következő évre. Ugyanis 2022-ben is legalább ennyi újítást szeretnénk eszközölni a Selectornál!

Egészen biztos, hogy a belső tréningekre nagy hangsúlyt fogunk fektetni - ugyan már több éves hagyománya van, hogy folyamatosan képezzük magunkat különböző témákban, de jövőre szeretnénk még egy fokozattal feljebb kapcsolni! Ebben az egyik központi terület a webfejlesztés: célunk jövőre, hogy teljes mértékben házon belül tarthassuk ezeket a feladatokat a webdesigntól a kódolásig. Azonban nem ez az egyetlen terület, amire koncentrálni fogunk: az analitikai, SEO és UX kutatás szolgáltatásainkat is kibővítjük, hogy még több kérdésben tudjuk segíteni Ügyfeleinket. Emellett grafikus csapatunk bővülésével az is tervben van, hogy a kreatív vonalat erősítsük, és még több és ütősebb közösségi média menedzsment a Facebooktól az Instagramon át a Pinterestig. És hogy mindezeket az izgalmas fejlesztéseket kipihenjük, szeretnénk rendszeresíteni a csapatépítőinket, amelyeket sajnos a koronavírus-járvány miatt nem mindig tudtunk megtartani az elmúlt két évben.

Ezek tehát azok a területek, amelyeket 2021-ben fejlesztettük, és 2022-ben tovább erősítjük. Bízunk benne, hogy ezzel nem csak a mi mindennapjaink lesznek gördülékenyebbek, de Partnereinknek is még profibb munkát tudunk átadni!

#promobox#Ha Te is szeretnél hasonló ütemben fejlődni, mint mi, engedd meg, hogy levegyük a terhet a válladról, hogy Te csakis a növekedésre tudj koncentrálni!##

További bejegyzések

Ezek is érdekesek lehetnek

Mit kérdezz az első "randin" egy marketing ügynökségtől?
Ügynökség
Mit kérdezz az első "randin" egy marketing ügynökségtől?
Lokális SEO: döntő lehetőség a helyi vállalkozások számára
Keresőoptimalizálás (SEO)
Lokális SEO: döntő lehetőség a helyi vállalkozások számára
Hogyan válassz online marketing ügynökséget?
Ügynökség
Hogyan válassz online marketing ügynökséget?
A legjobb AI képgenerátor eszközök 2024-ben
Design
A legjobb AI képgenerátor eszközök 2024-ben
Storytelling, a marketing egyik leghatásosabb összetevője
Tudástár
Storytelling, a marketing egyik leghatásosabb összetevője
Csak mondd ki! A hangalapú keresés útja
Keresőoptimalizálás (SEO)
Csak mondd ki! A hangalapú keresés útja
Miben segíthet egy social média ügynökség?
Közösségi média menedzsment
Miben segíthet egy social média ügynökség?
Útmutató az Advantage+ vásárlási kampányokhoz
PPC kampánykezelés
Útmutató az Advantage+ vásárlási kampányokhoz
A legjobb AI-alapú videószerkesztő eszközök 2024-ben
Design
A legjobb AI-alapú videószerkesztő eszközök 2024-ben
Videó és podcast készítés ötletek
Közösségi média menedzsment
Videó és podcast készítés ötletek
Közösségi média trendek 2024-ben
Közösségi média menedzsment
Közösségi média trendek 2024-ben
A legfontosabb Google rangsorolási szempontok és tényezők 2024-ben
Keresőoptimalizálás (SEO)
A legfontosabb Google rangsorolási szempontok és tényezők 2024-ben
A YouTube hirdetés készítés alapjai
PPC kampánykezelés
A YouTube hirdetés készítés alapjai
Minden, amit a Google SERP funkciókról tudni szerettél volna
Keresőoptimalizálás (SEO)
Minden, amit a Google SERP funkciókról tudni szerettél volna
Mi a SEO (keresőoptimalizálás) ára és költsége 2024-ben?
Keresőoptimalizálás (SEO)
Mi a SEO (keresőoptimalizálás) ára és költsége 2024-ben?